• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Karabük Valiliği
T.C. Karabük İl Özel İdaresi
T.C. Karabük İl Özel İdaresi
T.C. Karabük İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Organizasyon Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Karabük İl Özel İdaresi Teşkilat ve Görevleri İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat İş Sağlığı ve Güvenliği Online Eğitim
  • YATIRIMLAR
    Köydes Karabük İl Özel İdaresi 2021 Yılı Faaliyetleri Karabük İl Özel İdaresi 2022 Yılı Faaliyetleri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Bütçe Performans Programı Faaliyet Raporları Sayıştay Raporu Teftiş Raporu Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
°C
30
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Organizasyon Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetler Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İç Denetçi
    • İlçe Özel İdareler
      • Safranbolu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Eskipazar İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Eflani İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Ovacık İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Yenice İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • İl Genel Meclisi Görevleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Görevleri
    • Karabük İl Özel İdaresi Teşkilat ve Görevleri
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • İş Sağlığı ve Güvenliği Online Eğitim
  • YATIRIMLAR
    • Köydes
    • Karabük İl Özel İdaresi 2021 Yılı Faaliyetleri
    • Karabük İl Özel İdaresi 2022 Yılı Faaliyetleri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Bütçe
    • Performans Programı
    • Faaliyet Raporları
    • Sayıştay Raporu
    • Teftiş Raporu
    • Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Organizasyon Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetler Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetler Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İç Denetçi
  • İlçe Özel İdareler
    • Safranbolu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Eskipazar İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Eflani İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Ovacık İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Yenice İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • İl Genel Meclisi Görevleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Görevleri
  • Karabük İl Özel İdaresi Teşkilat ve Görevleri
  • İmza Yetkileri Yönergesi
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Online Eğitim

Su ve Kanal Hizmetler Müdürlüğü

 ABDULLAH HÜSAM
 
1976 yılı Safranbolu ilçesi Gündoğan Köyü doğumlu. İlk-Orta ve Lise öğrenimimi Karabük’te tamamladı. 1994 yılında Konya Selçuk Üniversitesi Sarayönü Meslek Yüksek Okulu Harita ve Kadastro Bölümünü kazandı. 1997-2007 yılları arasında özel firmalarda Harita Teknikeri olarak çalıştı.
01.01.2007 yılında İl Özel İdaresine Harita Teknikeri olarak göreve başladı. 2007-2011 yılları arasında İl Özel İdaresi İçmesuyu, Kanalizasyon, Yol, Yatırım ve İmar Müdürlüklerinin harita-etüt-plan ve proje işlerini yürüttü. 2011-2013 yılları arasında Yol Şube Müdürlüğü çalışmaları görevinde bulundu. 2016 yılından beri Su ve Kanal Hizmetleri Müdürü olarak görevimi yürütmekte. Evli ve 2 çocuk babası.
 
 
 
 
 
 

 

 GÖREV TANIMI: 
 
1-Yerleşim birimlerinde; çevre ile uyumlu kanalizasyon ve atık su arıtma tesisi projeleri üretmek, onaylanmış projelerinin uygulamasını yapmak ve yaptırmak,
2- Tarımda kullanılan toprak ve su kaynaklarının korunmasını sağlamak, etkinliklerinin artırılması için proje uygulamalarını yapmak ve yaptırmak,
3- Sulama kanallarının bakım-onarım ve tamirlerini yapmak, yada bunların tamiri için gerekli malzemeyi köy muhtarlığına vererek yaptırmak,
4- Köy, mahalle ve mezralara içme ve kullanma suyu getirilmesi, ENH,Motopomp işlerinin yapılması, mevcut tesislerin bakım ve onarımlarını yapmak ve yaptırmak, 23
5- Tarımsal alanların sulanması için gölet ve kanallar yapmak, mevcut tesislerin bakım ve onarımını yapmak ve yaptırmak,
6- Yeraltı sularının tasarruflu kullanılması da başta olmak üzere, İTA Amirlerince uygun görüldüğünde ve grup köyler için ekonomik olacağına karar verildiğinde boşta akan suların toparlanarak içme ve kullanma suyu amaçlı kullanılması için gölet yapmak ve yaptırmak,
7- Aciliyet durumuna göre köy ve mahalleleri kanalizasyona kavuşturmak, atık su arıtma tesisleri yapmak, mevcut tesislerin bakım-onarımım yapmak ve yaptırmak,
8- Toprak ve su kaynaklarını korumak ve etkinliklerini artırmak,
9- Tarımsal amaçlı su ve toprak yönetimi konusunda kullanıcıları eğitmek ve yönlendirme çalışmaları yapmak,
10- Sondaj ve laboratuar hizmetlerini yürütmek,
11- Arazi toplulaştırma çalışmalarını yapmak ve yaptırmak,
12- Yer altı, yer üstü ve kaynak sularının kiralanmasıyla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
13- Su ürünlerinin kiralanmasıyla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
14- İlçe Köylere Hizmet Götürme Birliklerine danışmanlık hizmeti vermek ve teknik
destek sağlamak,
15- Birimine ait istatistik ve envanter çalışmaları yapmak, kayıtlarını tutmak,
16- KÖYDES Köylere Destek Projesi İzleme Bürosu ile koordineli olarak çalışmak, bilgi akışı, teknik ve danışmanlık hizmetleri, istatistik ve envanter çalışmalarında birliktelik sağlamak,
17- Birime tahsis olunan araç ve iş makinelerinin sevk ve idaresini yapmak,
18- Birim ihale ve harcamalarının yapılmasına ait iş ve işlemleri yapmak,
19- Birim arşivini oluşturmak, birim personelinin eğitim çalışmalarını yürütmek,
20- Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer diğer iş ve işlemleri yapmak,
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • e İçişleri
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Facebook
  • Instagram
Kartaltepe Mah. Kılıçaslan Cad. Günaylar İş Merkezi No: 3 Kat: 2-3 Merkez Karabük
03704151722