İsmail AYDIN
1968 Karabük/Safranbolu doğumlu ,Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Fakültesi bölümü mezunudur. 09.05.1996 tarihinde Karabük İl Özel İdaresine Aday Memur olarak atandı. İdaremizde 06/04/2010 tarihinden itibaren İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü olarak halen görevine devam etmektedir.
Evli ve 2 çocuk babasıdır
GÖREV ve TANIMI
- Personelin özlük ve sicil kayıtlarını tutmak,
- Atama ve nakil ile ilgili islerini yürütmek,
- Personel maaş tahakkuklarının ve maaşla ilgili diğer işlemleri gerçekleştirmek,
- Personel derece ve kademe terfilerini yapmak,
- Personelin emeklilik işlemlerini yapmak,
- Personelin izin, istirahat ve sağlık kuruluşlarına sevki ile benzer işlemler ile ilgili hizmetlerini yürütmek ve yıllık izin onaylarını hazırlamak,
- Personelin Pasaport işlemlerini yürütmek,
- Sicil raporlarının yasalar çerçevesinde tutulmasını sağlamak,
- Disiplin ile ilgili işlemleri yürütmek,
- İsçi statüsündeki çalışanların işe alınması ve özlük işlemlerinin takibi ve sicil dosyalarını düzenlenmek,
- 4857 Sayalı yasanın 82. maddesi ve İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği Kurulları Hakkındaki Tüzük hükümlerine göre hareket etmek,
- Sendika İlişkileri ile toplu iş sözleşmelerini yürütmek ve sekretaryasını yapmak,
- İnsan kaynakları bilgi bankası oluşturmak,
- Personel hareketlerinin belirli dönemler halinde nicel ve nitel istatistikî bilgilerinin düzenlemek,
- Geçici işçi, iş ve işlemleri ile ilgili olarak vize işlemlerini yürütmek,
- Norm Kadro ilke ve standartlarının uygulanmasına dair iş ve işlemleri yapmak,
- Özel İdare birimlerinde ilgili mevzuat gereği staj çalışmaları ile ilgili işlemleri yürütmek,
- Personele eğitim amacıyla seminer verilmesini sağlamak,
- Personelle ilgili görevlendirme işlemlerinin mevzuat çerçevesinde yapmak,
- İdaremiz personelinin performansını artırıcı yeni sistem ve uygulamalara uyumu artırıcı her türlü eğitim faaliyetlerini düzenlemek,
- Karabük İl Özel İdaresinin, kendi birimleri ile diğer kamu kurum ve kuruluşlar arasındaki yazışmaların kaydının yapılarak takibini sağlamak, ilgili yerlere ulaşımı için gerekli hizmetlerin yürütmek,
- Vatandaşlar tarafından yapılan başvuru evrakların kaydının yapılarak ilgili birimlere ulaştırmak,
- Dosyalama sistemine göre işlemi biten evrakların yılsonu itibariyle ana arşive kaldırılmak,
- İl Özel İdaresine ait ana arşivlerin temizlik, bakim, onarım vb. hizmetlerinin belirli aralıklarla yapılması yaptırılmasını sağlamak,
- İlişkili Müdürlüklerle genel evrak akışını yeknesaklığı sağlamak amacıyla koordine etmek.
- Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer diğer iş ve işlemleri yapmak.
- Hukuk Müşavirliğine atama yapılıncaya kadar, 5302 Sayılı İl Özel İdaresi Kanununun 67.maddesi ve 1389 Sayılı Kanun kapsamında avukatlık bürosu olarak görev yapmak,
- Birimine ayrılan ödenekle ilgili mevzuatında belirtilen ilke ve esasların uygulanması,
- Afet ve acil durum planı, Binaların Yangından Korunması Yönetmeliği, Sabotajlara Karşı Korunma Kanunu, Kamu Hizmet Standartları ve Enerji Verimliliği kapsamındaki çalışmaları koordine etmek,
- Organize sanayi bölgesine temsilci seçimi işlemlerini yürütmek,
- Birimini ilgilendiren mevzuatın takibini ve uygulanmasını sağlamak,
- Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer diğer iş ve işlemleri yapmak,