• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Karabük Valiliği
T.C. Karabük İl Özel İdaresi
T.C. Karabük İl Özel İdaresi
T.C. Karabük İl Özel İdaresi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim Organizasyon Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler İl Genel Meclisi İl Encümeni Karabük İl Özel İdaresi Teşkilat ve Görevleri İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat İş Sağlığı ve Güvenliği Online Eğitim
  • YATIRIMLAR
    Köydes Karabük İl Özel İdaresi 2021 Yılı Faaliyetleri Karabük İl Özel İdaresi 2022 Yılı Faaliyetleri
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular İhaleler Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Bütçe Performans Programı Faaliyet Raporları Sayıştay Raporu Teftiş Raporu Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
°C
30
Ocak2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Organizasyon Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetler Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetler Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İç Denetçi
    • İlçe Özel İdareler
      • Safranbolu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Eskipazar İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Eflani İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Ovacık İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Yenice İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • İl Genel Meclisi Görevleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Görevleri
    • Karabük İl Özel İdaresi Teşkilat ve Görevleri
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
    • İş Sağlığı ve Güvenliği Online Eğitim
  • YATIRIMLAR
    • Köydes
    • Karabük İl Özel İdaresi 2021 Yılı Faaliyetleri
    • Karabük İl Özel İdaresi 2022 Yılı Faaliyetleri
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Bütçe
    • Performans Programı
    • Faaliyet Raporları
    • Sayıştay Raporu
    • Teftiş Raporu
    • Stratejik Plan
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Organizasyon Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetler Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetler Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İç Denetçi
  • İlçe Özel İdareler
    • Safranbolu İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Eskipazar İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Eflani İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Ovacık İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Yenice İlçe Özel İdare Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • İl Genel Meclisi Görevleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Görevleri
  • Karabük İl Özel İdaresi Teşkilat ve Görevleri
  • İmza Yetkileri Yönergesi
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat
  • İş Sağlığı ve Güvenliği Online Eğitim

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü

 İsmail AYDIN
 
1968 Karabük/Safranbolu doğumlu ,Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Fakültesi bölümü mezunudur. 09.05.1996 tarihinde Karabük İl Özel İdaresine Aday Memur olarak atandı. İdaremizde 06/04/2010 tarihinden itibaren   İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü olarak halen görevine devam etmektedir.
Evli ve 2 çocuk babasıdır 

 
 GÖREV ve TANIMI
- Personelin özlük ve sicil kayıtlarını tutmak,
- Atama ve nakil ile ilgili islerini yürütmek,
- Personel maaş tahakkuklarının ve maaşla ilgili diğer işlemleri gerçekleştirmek,
- Personel derece ve kademe terfilerini yapmak,
- Personelin emeklilik işlemlerini yapmak,
- Personelin izin, istirahat ve sağlık kuruluşlarına sevki ile benzer işlemler ile ilgili hizmetlerini yürütmek ve       yıllık izin onaylarını hazırlamak,
- Personelin Pasaport işlemlerini yürütmek,
- Sicil raporlarının yasalar çerçevesinde tutulmasını sağlamak,
- Disiplin ile ilgili işlemleri yürütmek,
- İsçi statüsündeki çalışanların işe alınması ve özlük işlemlerinin takibi ve sicil dosyalarını düzenlenmek,
- 4857 Sayalı yasanın 82. maddesi ve İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği Kurulları Hakkındaki Tüzük hükümlerine göre  hareket etmek,
- Sendika İlişkileri ile toplu iş sözleşmelerini yürütmek ve sekretaryasını yapmak,
- İnsan kaynakları bilgi bankası oluşturmak,
- Personel hareketlerinin belirli dönemler halinde nicel ve nitel istatistikî bilgilerinin düzenlemek,
- Geçici işçi, iş ve işlemleri ile ilgili olarak vize işlemlerini yürütmek,
- Norm Kadro ilke ve standartlarının uygulanmasına dair iş ve işlemleri yapmak,
- Özel İdare birimlerinde ilgili mevzuat gereği staj çalışmaları ile ilgili işlemleri yürütmek,
- Personele eğitim amacıyla seminer verilmesini sağlamak,
- Personelle ilgili görevlendirme işlemlerinin mevzuat çerçevesinde yapmak,
- İdaremiz personelinin performansını artırıcı yeni sistem ve uygulamalara uyumu artırıcı her türlü eğitim     faaliyetlerini düzenlemek,
- Karabük İl Özel İdaresinin, kendi birimleri ile diğer kamu kurum ve kuruluşlar arasındaki yazışmaların kaydının yapılarak takibini sağlamak, ilgili yerlere ulaşımı için gerekli hizmetlerin yürütmek,
- Vatandaşlar tarafından yapılan başvuru evrakların kaydının yapılarak ilgili birimlere ulaştırmak,
- Dosyalama sistemine göre işlemi biten evrakların yılsonu itibariyle ana arşive kaldırılmak,
- İl Özel İdaresine ait ana arşivlerin temizlik, bakim, onarım vb. hizmetlerinin belirli aralıklarla yapılması     yaptırılmasını sağlamak,
- İlişkili Müdürlüklerle genel evrak akışını yeknesaklığı sağlamak amacıyla koordine etmek.
- Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer diğer iş ve işlemleri yapmak.
- Hukuk Müşavirliğine atama yapılıncaya kadar, 5302 Sayılı İl Özel İdaresi Kanununun 67.maddesi ve 1389   Sayılı Kanun kapsamında avukatlık bürosu olarak görev yapmak,
- Birimine ayrılan ödenekle ilgili mevzuatında belirtilen ilke ve esasların uygulanması,
- Afet ve acil durum planı, Binaların Yangından Korunması Yönetmeliği, Sabotajlara Karşı Korunma Kanunu,   Kamu Hizmet Standartları ve Enerji Verimliliği kapsamındaki çalışmaları koordine etmek,
- Organize sanayi bölgesine temsilci seçimi işlemlerini yürütmek,
- Birimini ilgilendiren mevzuatın takibini ve uygulanmasını sağlamak,
- Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer diğer iş ve işlemleri yapmak, 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • e İçişleri
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Facebook
  • Instagram
Kartaltepe Mah. Kılıçaslan Cad. Günaylar İş Merkezi No: 3 Kat: 2-3 Merkez Karabük
03704151722